Merhabalar 😊 benim kızım 3 gün sonra yaşına girecek. Onu bıraktığımda ayakta tek 10 saniye kadar durabiliyo (yaklaşık 4-5 gündür)
Kendi kendine tutunup ayağa kalkabiliyo ve tutuna tutuna yürüyo (yaklaşık 1 buçuk aydır)
Bu şekilde belirtiler var ama bi yeri tutmadan adım atmaya korkuyo. Ellerini tutunca adım atıyo fakat yalnız kalınca bi süre ayakta durup ya oturuyo ya da tutunacağı yere doğru kendini atıyo. Bunlar gayet normal biliyorum 😊 şimdi sorum şu.
Bu belirtileri gördükten ne kadar süre sonra yürümeye başladı çocuğunuz?