Busraaaarsn çok endişe edilecek bi durum değil üşümüş tür bebeğiniz yada ortam ısısı yeterli değildir. Hali tavrı yerindeyse endişe edilecek bi durum değil. Bi kac kere bebeğimin de 35. 6 falan görmüştüm ama hiç aklıma kötü bişey gelmedi. Hipotermi den kirktuysaniz eğer onun vuxut isi değeri çok daha düşük