Htlpyrk yok canım ne kusuru..evet canım.ben gece beslemesi yapıyorum rüya öğünü olarak.aksam 7 buçuk 8 gibi tok yatıyor gece 12 buçukta acıkmış oluyor besliyorum sonra sabah 4 buçukta tekrar bı 60-90 CC veriyorum 7 buçuğa kadar uyuyor sonra kaldırıyorum. bir kaç sabahtir vermiyeyim dedim çok sık uyandı 4 ten sonra, acikiyor daha tek beslemeye uygun değil diye düşünüyorum şuan 2 besleme yapiyorum