Azraaltay hiç emmedi benim bebegim de. 12 aylık oluyoruz 3 gün sonra hala sagıyorm.. Mama destekli gidiyoruz ama ne kadar cıkarsa günde 4 5 kez sagım yapıyorum yine de şifa olsun diye. Memeye dönmesi icin elimden geleni yaptım fakat olmadı sizinde öyle olursa gittigi yere kadar sagın insallah döner ama memeye 😢