Bebeğim 6 aylık 2.ayda biraz risk çıkmıştı sonra korse falan kullandık kontrole gittim düzeldik dedi doktor baktı değerlerine falan ama şimdi 6 aylık ve sanki hep sağ bacağını sallıyor sol bacağını çok aktif kullanmıyor gibi risk var mıdır ne yapsam kendi kendime mi şüphelendiriyorum bilmiyorum,😕