Mihruss Bebeğim uyurken inliyor uykusu var uyumaya çalışıyor ama sanırım sancısı var 😞 gaz sancısı mı başka bir şey mi bilmiyorum ama muhtemelen gazdır gaz sancısının geçmesi için ne yapmam gerekiyor tecrübelerenizi yazar mısınız hanımlar
Yasemin38 Mihruss sancı giriyordur canım sıcak tut ayaklarını,karnına masaj yap, yüz üstü yatırıp sırtına masaj yap. Beslenmene dikkat et bol bol su iç sık sık emzir bebeğinide canım. Anasonlu bitki çayı içebilirsin sen
Iscan Mihruss inlerken bacaklarını kendine çekiyorsa gazdan diye biliyorum bizimki öyle yapıyor 1 aylık ama yapmıyorsa bi doktora gorunun bence bizde de olmuştu bir gece once inleme ve ateşte vardı tabi enfeksiyon kapmişti gaz için karnına zeytınyag surup masaj yapabilirsin bacaklara masaj yapabilirsin karnına ittirip ve gaz damlası da kullanabilirsin kendin de kimyon çayı dene çok faydası oluyor gunde 3 defa içiyorum ben bildiklerim bu kadar🤷🏻♀️
Selduru Gaz için karnını ovala. Karnına masaj yap bağırsakları harekete geçiyor canım ne olur hafife alma acaip işe yarıyor. Rahatlasın bebişin telaşlanma annesi
Beril_58 Merhaba ilk çocuğum daha 15 günlükken geceleri inliyordu aldık doktora götürdük uykuda inliyor diye doktor gülerek inler daha dış dünyaya yavaş yavaş alışacak endişelenmeyin ateşi gazı vs yoksa endişelenecektir durum yok dedi canım