Uyumsuzz evet sıkıntılar ustuste geldi. Hasta oldu yenidoğan bebegim de büyük oğlum da. Yani belki onlarla alakasi yoktur hani, onlar bulaştırmamistir ama oyle bile olsa insan o lohusa kafasıyla onlardan biliyor. Ne aceleleri vardi falan diyor ne bileyim, zan altinda kalmak da hoş değildir tabi.