Deryakupyigitasaf Arkadaşlarım saçım dökülüyordu ama bu kadar değil doğum yaptığından beri avuç avuç dökülüyor benim gibi olan var mı ve bi tavsiyesi olan varsa sevinirim teşekkürler şimdiden 👋🏻
mrv5556 Deryakupyigitasaf benim de çok dokuluyordu doğumdan sonra. Bebek emdiği için vitaminsiz kalıyoruz. Ben doğumdan sonra da multivitamin kullanmaya devam ettim baya azaldı dökülmesi. Birde bioblas sarımsaklı şampuan var oda iyi geldi biraz
Funda80 Deryakupyigitasaf 4 ay oldu doğum yapalı kafamda saç kalmadı neredeyse. Kestirdim belki azalır diye ama hala aynı
cinara Deryakupyigitasaf yok 1 ayda 5 kilo berdim 60 yada 59 oluyorum baskada bi sey yok(( 50 -52 olmam gerek ama nerde motivasyon sifir