1 ay önce aralıklı oruca başladım. Yediklerime dikkat ediyorum. Haftada ¾ gün spor da yapıyorum lakin çok yavaş kilo veriyorum. Hamilelikten önce olsa erimiştim bu kadar kasmaya. Ama 1 ayda verdiğim kilo 3. Motivasyonum bozuluyor haliyle. Metabolizmam mı yavaşlamış olabilir mi acaba? Yoksa doğum yapalı 9 ay oldu ama adet olmadım hala onun etkisi var mıdır? Yaşayıp çözüm bulan var mı?