Kızlar gaz sancısı acayip zor biseymis apandisim patladı sandım. Sabahın saat 4ünde dehşetengiz bir karın ağrısı girdi kıvrandırdı saatlerce. Esim baktı apandisit burada değil bu gaz olabilir dedi muayene etti ayak üstü ayaklarını sıcak tut yürü evin içinde geçer dedi. 3 saat kadar yürüdüm zıpladım bir yandan bağırıyorum ağrıdan sonra geçti. Gaz dediğimiz şey buymuş yani bebeler nasıl dayanıyor ben ölüyordum😥