Arencik Kizlar hepinize merhaba oturduğum bölgede büyük bir eksiklik olarak gördüğüm için bi oyu evi açma fikri var bu sıralar aklımda. Daha önce böyle bisey deneyimlemis kişiler var mi neler olması gerekiyor fikir almak istedim.