Merhaba kızım 31 aylık bu hafta kreşe baslicak kaç tane pedagog doktor gördü çok şükür bir sıkıntısı çıkmadı ama hala cümle yok 4-5 ay içinde kelime sayısı biraz arttı ama hala yeterli değil 3 yaşında olicak nerdeyse hala cümlesi yok doktorlar kreş veya yaşıtlarıyla bir arada olmasını önerdi aranızda kreşe gönderip faydasını gören var mı acaba? 😊