Ekozoglu61 Hanimlar primayı israil malı diye kullanmak pek istemiyorum ama pişik sorunu yasadigimiz icin mecbur suanlik kullanmak zorundayim prima haricinde pisik yapmayan cok memnun kaldiginiz bez markasi varmi birde hassas cilt icin kullaniyorsaniz
Nilunas Ekozoglu61 sleepy ve baby turco kullanıyorum 2 side çok iyi molfixte kullandım 1 paket iyiydi.önlemde denedim incecik hacı sürmesi gibi kokusu var ve ıslaklık göstergesi yok 🤗
Elmass42 Ekozoglu61 kızım 14 aylık 1 yaşına kadar prima kullandık pişik yapar diye hiç değiştirmedim arkadaşımın önerisiyle sleepy aldım pişik yaptı geçen gün bio natural sleepy marka denk geldi onu aldım 1 haftadır kullanıyorum pişik olmadı buda sleepy ama normalinden daha yumuşak dokusu var