Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 11 aylık ama hala fazla şekilde gece beslenmesi devam ediyor. Yani avaba bunu huy haline getirdiği için mi kalkıyor diye düşünüyorum bazen vermek istemiyorum ama o zaman da uyumuyor bekliyor ağlıyor bı şekilde besleyene kadar direniyor. Kilosu gelişimi çok iyi çok şükür doktoruyla da 1 yaş kontrolünde konuşacağım ama sizlerin de fikrini almak istiyorum normalde gece beslenmesi olmasa sabaha kadar uyuyacak yarı uyur yarı uyanık gözlerini bile açmadan sütü alıyor çünkü bunu nasıl kesebilirim acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🌺