Neslimmmmm Oglumunannesiyim sürekli uygulamadan yaparım bi sıkıntı yok değişim olayını mağazadanda yapabiliyorsunuz fiyatlarda aynı sadece 250 tl altı alırsanız kargo parası çıkıyor.onun dışında indirim ürünleri daha fazla mağazaya göre.
Dlnmlk Oglumunannesiyim ben çok alışveriş yaptım,özellikle outlet kısmına bakarsanız çok uyguna geliyor birçok şey.
jap Oglumunannesiyim ben 2 senedir uygulamadan yapıyorum alışverişi. Bş sorun yaşamadım. Değişim yapmak isterseniz mağazadan da değişim oluyo
Laden Oglumunannesiyim uzun zamandır uygulamasından yapıyorum toplu alışverişleri. Mağazadan daha uygun bence🌺