Merhaba hanımlar bebeğim 8 ay 4 günlük zaten doğduğu günden beri çok huysuz inatçı bir bebek normal bebeler gibi değil başından beri kolikti hep huysuz çok yorucu bir çocuk neyse geçen ay süperdi sakündi falan 8 aya girdim gireli yine huysuz hep meme istiyor 2 gündür onud açtırıp ucunu sıkıyor cimcikliyır "buarada ek gıdayı 5 aydan beri deniyoruz ama yemiyor hiçbirşey devam sütü biberon sadce ane sütü ile besleniyor 10 kiş etrafına halay çekiyırız ama ağzını kütlüyor zaten sütüm yetmiyor geçen doktor vitamin iştah açıcı verdi nafilw uykusu çok kötü gündğz hiç uyumaz geve 10 dakamda bir 20 dakada bir kalkıyor alah aşkına ben ne yapayım bu çocuğu oyun parkı yürüteç eğlenceli aktviteler yapıyorum tvye bırakıyorum her türlü ağlıyor başını yıkıyorum tm apartman oğlumum sesini duyuyor ben çok sabırlıyım olmak zorundayım ama bukadar fedakarlık yapıyırm ama bu çocuk ger geçen gün daha çok şımaroyır alah aşkına pisklojim bozuldu ne yapayım ben yani herşeyi yaparken ağlıyor kusura bakmayın uzun oldu çok doluyum çocuğuma lütfem zor inatçı bebek aneleti me yapıyorsunuz