Bende 1. Katta oturuyorum merkezi ısıtma ama soguk oluyor bir sekilde ısınıyor onu geçtim cok toz geliyor yol çalışması vardı evin önünde tozdan cam pencere açamıyorum ama imkanınız yoksa alıp sonra değiştirebilirsiniz cok borca girmeyin bence evimi seviyorum ısınma ve toz olmasa cok iyi