Daha önce de yazmıştım. 21 günlük olduk göğüs ucum yoktu ne yaptıysam da çıkmadı. Ememiyordu. Sarılığı da var ilerliyor diye şırınga biberon öyle doyurdum bu güne kadar. Artık memeye geçsin istiyorum. Silikon göğüs ucu aldım istemiyor ilk ama süt gelince emiyor. Sorum şu ki 5 dk emdi emmedi uyuyor meme ağzında. Aç kalıyor diye içim içimi yiyor. Devam etmeli miyim bu şekilde yapa yapa alışır mı ? Yoksa sağarak vermeye devam mı edeyim.