SCeren Bebeğim çok gazlı emerken bile sürekli bacaklarını oynatıyor ve ağlıyor ayrıca çok geç kaka yapıyor. Haftada 1 kere anca, geçen ay 12 gün yapmadı. Doktor normal diyor ama bNa hiç normal gelmiyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Snowglobe SCeren bizde de durum öyle. Gazlı değil fakat kaka yapmıyor. Doktor lavma yapmasına rağmen devam ediyo aynı sorun.