Esrayd Yemeyen bebeklerinize napıyosunuz kızlar? Şuan 9 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri iştahsız, şimdi bir de dişimiz çıkıyor hiç bişey yemiyor üstelik süt yumurta alerjisi var. Artık bu beslenme işi beni çok üzüyor blw bile kabul etmiyor
Makaron_88 Esrayd karadut özü iştah açıyor diyolar ama kaçıncı ay felan net bilgili değilim bir araştırın isterseniz
Ozgdfn Esrayd iştah açıcı vitamin kullandınız mı bizde 10 buçuk ayligiz ek gıdaya gectgmzden beri hep zor geciyor yemek yeme zamanları kırk takla atıyorum resmen. Bir aydır flan zinco ve polivit kullaniyoruz biraz ise yaradı gibi.
Esrayd Ozgdfn yok hayır hişç kullanmadık. Kızımın alerjisi var alerjen içermiyosa araştırıp başlamak isterim aslında bi yan etkisi falan var mı?
Ozgdfn Esrayd Bize bir yan etkisi olmadı ama biz doktorumuzun tavsiyesi üzerine kullandık siz de mutlaka doktorunuza sorun 🌹