06dnz oğlum geçen hafta salı günü oldu şuan tamamen iyileşti çok şükür ne ağladı ne acı çekti çok kolay oldu 3 aylık şuan oğlum. Doktorumuz çok ilgili ve verdiği kremler hemen iyileştirdi. Aşırı kalabalık giderseniz görürsünüz 40 I çıkan bebeğini alıp gelmiş çok kalabalık bi klinik. Keçiören’de belediyenin tam karşısı Vedat Ali canoğlu