Beril_58 Arkadaşlar gebeliğimin son ayında aşırı bir tüylenme yüzümde, göbeğimde, sırtımda ve kollarımda oldu dökülür diyorlar başına gelen var mı?
kenankaan Beril_58 evet dökülüyor. Göbeğimde ve basenlerimde olmuştu doğum sonrası döküldü. Şimdi gene hamileyim, başladı gene kıllanma
Merveuraz Benim boynumda falan da aşırı tüylenme olmuştu 4 buçuk ay oldu doğum yapalı şimdi tüm tüylerim döküldü çok mutluyum😅 bende Recep ivedikten halliceydim