Clouds Belinayozr bizim 1. Ayımız dolmadan başladık ama doktorunuza danışın yinede. Biz sab-simplex( günde 4 kez 10 damla) ve biogaia(günde 1 kez 5 damla) kullanıyoruz. Tamamen geçmiyor yinede zorlanıyorlar. 3-4 aylık olana kadar devam edicekmiş.
birtutamsac Belinayozr kızımın doktoru 10 günlük bebekte gaz olmaz demişti ve 1 ay sonra ilaca başlamıştık doktora sorun canım
Clouds Deletedmom_101 bebeğin durumuna göre değişebilir, 2 aylığız şuan en başından beri böyle kullanıyoruz.