Yasemin38 morpatii bexsero 530 nimenrix 345 tl canım. İlk doz bexsero kasımda yaptıracağım 10.ayında bebeğimin
Batigun morpatii biz 1 yaşından sonra yaptırdık 13.ayda nimenrrix ve bexsero aynı anda 1er doz şeklinde ikisi 900 tuttu ve 15.ayda sadece bexsero 500 sanırım bir de 27.ayda olacak yine bexsero
Yasemin38 morpatii canım bizim doktor bexsero 3 doz ninemrix olanı 2 doz önerdi. Hepside ayrı zamanlarda yapılacak. Hiç bir aşıyı birlikte yaptırmayı önermiyor
amineyvz Eczaneden alıp sağlık ocağı hemşiresine yaptırtıcam, toplamda 5 doz, 7.ay başlatıcam, bu şekilde en hesaplısı… Özelde direkt aşı için gidilmiyor, önce doktora görğnüyorsun, e kafadan ekleniyor doktor muayene ücreti 😁
BDS Kızlar bu aşıya geç mi kaldık 24 aylık pek insan içine çıkmadığımızdan hep erteledik şimdi de 2 saat kreşe götüreceğim kaç doz vuruluyor en önemlisi geç mi kaldık.
balyanakannesi2 BDS 1 yaşına kadar bir dozda olsa başlaması gerek diye biliyorum. Ama yinede en doğru bilgilendirmeyi doktor yapıcaktır
demir1717 BDS Hayır 1,2, yaş hatta 5-6 yaş bile başlanabilir. Bexsero Türkiye’ye yanlış hatırlamıyorsam Kasım 2018 de gelmişti ruhsatlı. Çocuğu 8-10 yaş olan arkadaşlarım da yaptırmıştı çünkü okullarda vakalar görülüyordu.
BuzluKahve morpatii dolar arttikca o da artiyor. İlkini 430′a, ikincisini 510′a yaptirdim. 3. Ne olacak bakalim.
Muhasebeciana morpatii biz nimenrixin son dozunu bugun yaptircaz 360 tl bexero nunda son dozunu onumuzdeki ay yaptircaz 553 tl 1 ay oncearkadasim yaptirdi oradan biliyorum biz ilk 2 dozlarina cok farkli tutarlar vermistik zam gelmis