Oğlum yürümüyor diye genetik taramaya gitmiştik yazın buğün sonuç almaya gittik ve bize bu hastalığı söylediler. Şu an yürüyor ama, ama öyle koşmalı dışarıda uzuun uzun değil. Kas güçsüzlüğü VS dedi. Benim ve eşimin genlerine tekrar bakılacak. Bizden mi geçti yoksa kendisinde mi var diye. Ciddi bişey değil dedi ama çok üzgünüm, moralim bozuk. Varmı bu hastalığı duyan bilen