Seymaay Doğum yapalı 4 buçuk ay oldu henüz adet olmadım ara ara lekelenmeler dışında aklıma da ya hamileysem diye gelmiyor değil kendi kendime kuruntu yapıp duruyorum boş kuruntu yapıyorum değil mi ashshsh
Nefes1490 Seymaay ben 8 aydr doğum yaptm 2 defa oldum oda 1 gün faln sürdü hala bişey yok yani süt koruyo diyolr ama onada inanmyrm gerci tahlil yaptrn istersenz
Yoncakenan Seymaay ay allahım benimde en merak ettğim bu oğlum 6 aylık olacak hergün acaba hamilemiyim diye düşünmekten yoruldum ahhaha spiralde taktıramıyırum adet olmadığım için sürekli dua ediyorum Allahım sen isteyene ver ben istemiyorum diye 🤣
Sevimlina Ben ilk hastalıktan sonra ikinciye hamile kaldım ilk hastalık doğumdan altı ay sonra oldu. Bı demek oluyor ki hastalanmadan olmuyor bence çünkü doğumdan sonra korunmadık ama ilk hastalıktan hemen sonra bebek oldu
Mavideniz Olur tabi. Benim arkadasim hic adet olmadan hamile kaldi. En son bana bağırsaklarimda bisey oynuyor dedi ve 5aylik hamile olduğunu öğrendi.
Ee011 Yoncakenan tek değilmişim şükür sürekli kuruntu yapıyorum aklımdan bir saniye çıkmıyor Allah isteyenlere nasip etsin
Sevimlina Seymaay oyledır bence yoksa altı ay bebek olmadıda adetten sonra neden oldu diye düşünmek lazım 😀
Demirinannesi02 Seymaay Öyle düşünceğinize gidip test yapsanız daha net öğrenirsiniz. Ben hiç adet olmadan hamile kaldım aralarında şu an bir yaş var ikiz gibi büyüyorlar çok zorlanıyorum inşallah hamile değilsinizdir çok zor çünkü
Seymaay Demirinannesi02 test yapmaya korkuyorum ya çift çizgiyi görürsem diye ama korkunun ecele faydası yok tabii
Ee011 Seymaay korunuyor musunuz peki bende korunduğum halde korkuyorum hep adet olmadım ara sıra lekelenme gibi geliyo başka yok eşimden yokken de lekelenme gibi oluyordu