Kızım 11 ay 28 günlük emekliyor bir yerlere tutunup kalkıyor koltukları sıralıyor baba dede deel deel anne annii diyor elinden tutunca jet gibi yürüyor. Dengede bir iki saniye durup popo üstü düşüyor geçen gün bağımsız bir iki adım attı. Aklıma takılanlar parmak ucu yürüyor ve gel gel eliyle yapar ama alkışa benzer hareketleri de var ama bay bay yapmıyor doktor kontrolümüze gidince sorucam ama sizden de fikir almak istedim ne zaman ögrendiler bay bay alkış yapmayı parmak ucu yürümesi var mı?