Handannnn bem kızıma kıyafet alırken hala bu büyük gelir diyorum aldığım yerdekiler yok yok bu tam üstüne göre olur diyolar eve getiriyorum yıkayıp giydiriyorum tam oluyo doğduğu gün daha dün gibi ama kızım 3 ay sonra 3 yaşına giricek 1 tanede oğlum var 2 buçuk aylık onuda sanki dun doğurmuşum gibi geliyo zaman su misali akıp gidiyo canım ne zaman büyüdüğünü bile anlayamiyo insan