Selam güzel anneler ❤️ Bebeğim 4 ay 10 günlük. 10 gün sonra işe başlayacağım ve yaklaşık 1 aydır uğraşıyorum ne yaptıysam olmadı bebeğim biberon kabul etmiyor kıyameti koparıyor illa ki meme istiyor. Her yolu denedim :( saatlerce aç bıraktım babası uğraştı vermek için beni görmesin dedik, Lansinoh, Avent biberon Chicco alıştırma bardağı, Wee baby 3 delikli başlığı olan suluk hepsini kullandık. Kaşıkla versek hem yarısını tükürüyor hem de çok zor oluyor yeni doğan bebek olsa neyse ama şuan içtiği süt miktarı arttığı için kaşık şırınga gibi şeyler pek işe yaramıyor. Biberonun ucuna pekmez bile sürdüm pekmezi yaladıktan sonra biberonu itiyor :(( ne yapabilirim? Aynı şeyleri yaşayan var mı? Çözüm bulabildiniz mi?