Merhaba anneler bir prematüre annesiyim benim sorum 2 bebekte prematüre olur mu hep bunu düşünüyorum söyle kızımda gelişme geriliği vardı 35 haftaydı ama 32 hafta boyutunda doğdu doktor istedi alalım gelişmiyor bide nst kötü çıktı takipsizlik tam pandemi ortasıydı 12 gün küveste kaldı ama sadece kilo takibi için kaldı çünkü nefes almada bir sorun yoktu ciğer geliştirici olmustum acaba 2 çocuğu prematüre olmayan var mi