Kızlar selam . İkizlerim var 50 günlük . Sutlerimi sağıp buzluğa atmıştım. 1 ay oldu . Çıkarıp verdiğim zaman bebeklerim fışkırtarak kusuyor . Yeni sagdigim sütte öyle olmuyor bazen fazlasını kusuyorlar . Acil yardım neden olabilir . O sütler çöpe gitmemeli😭😭