Es-12ma herkes cok farklı şekilde yapiyor 40 tası var ben onunla yapmıştım o suyla esim ben kızım banyo yapmiştik 40 suyuyla yani.
Altin atan var suya demir para atan var makas atan var
o kadar detaya gerek yok. bebişin 40 in çikarmadan önce suyu dökerken dualar okuyun yeter bence sonra o suyla ev halki yıkansin yeter bencd❤️