Dryery_ Kızlar bişey sormak istiyorum bebeğim 2 aylık ağzından sürekli salya akıyor sizce erken diş belirtisi olabilir mi ?
Gurbettebianne Dryery_ 3 aylıkken diş çıkaran bebekler var canım olabilir yani .xaten hemen çıkmıyor mesela biz diş çıkmadan önce 2,5 ay felan cekmiştk o salyaları
Thesra Dryery_ Bende 3 aylıkken diş çıkaran bebeklerdenim ama muhtemelen değildir çünkü tüm bebekler o aylarda salga akıtmaya deli gibi ellerini emmeye cuk cuk ses çıkarmaya başlıyorkar tamamen damakların dişe hazırlanma süresiyle ilgili 👌👌
Thesra Dryery_ Ondandır muhtemelen geçiçi bir dönem daha sonra parmak enneye ve ısırmaya bırakıyolar🤗🤗