sevdam4721 kizim 2.5 aylik bazen yelek giydiriyorum onun disinda dogalgazi acmadik geceleri ben cok usuyorum oda usuyodur diye tulum giydirip battaniye ortuyirum ama her emzirmeye kalktigimda cocuk ateş gibi sicak oluyo onuda biraz abarttigimi dusunuyorum. Guzelyalidayiz biz evin ici disaridan daha soguk.