Rabiaak44 Evet kızlar, başlıkta belirttiğim gibi ailecek covid olduk. Kızımda şuan pozitif. Meme emmiyor ağlıyor. Ama aç. Elini emiyor sürekli. Nasıl bir çare bulurum. Yatdim edin
minikmelegimmmm Rabiaak44 cnm 2 ay 16 günlük bebeğim seninle aynı ve meme reddi var üç gündür çığlık kıyamet emziriyorum her gün sabah uyanıyor çok güzel memeyi alıyor iki sn sonra bağırarak itiyor veremiyorum. Uykuluyken alıyor sadece sagacagm mecbur aç kalıyor yoksa anlamadım niye reddetti biberon kullanmıştım birkaç kere ondan mı acaba
Rabiaak44 co2041 Yakdg Nelya GoGirl Sol göğsümde süt çok azaldı . Sağıyorum çok çok az çıkıyor . Korkuyorum kesilmesinden.
Nelya Merhabalar, bende aynı durumu yaşıyorum bebegim 2, ay 22 günlük meme reddi yaşıyoruz biberon da almak istemiyor dönemsel olduğunu düşünüyorum
Melissss Rabiaak44 benimde öyle az sütüm var belkide böyle düşünmekten oldu mamaya başladım oda kabız yapıyor çok zor umarım sütünüz fazla fazla gelir ..
Rabiaak44 minikmelegimmmm Hemen hemen aynı aylar , aynı şikayetler. Bende covidden diye düşündüm ama belkide büyüme atağı gibi birşey bu
minikmelegimmmm Rabiaak44 siz nasıl veriyorsunuz sütü bugün hiç emmedi emmeyincede çok az çıktı benim dolapta iki poşet vardı onu verdim sadece,😖
Ayselina Rabiaak44 merhaba canım benim de 18günlük bebeğim ben ve bebeğim kovit olduk ben evdeyim bebeğim yoğun bakımda sütümü sağıp gönderiyorum sende sağ içirmeye çalış anne sütü alan bebek daha kolay atlatıyormuş çok geçmiş olsun
Rabiaak44 Melissss aynen zaten olumsuz düşünceler bizi hep eksiye çekiyor. İnşallah sizinde sütünüz çoğalır
Rabiaak44 minikmelegimmmm emmiyor maalesef. Zorla zorla oyunlar oynarak deniyorum. Birde bugün sagdim biberonla denedim yine olmadı. Kaşıkla verdim içti
minikmelegimmmm Rabiaak44 bizimki kaşıkla asla almıyor bağırıyor az geliyor diye . Kaşık biberon aldım onda da aynı yaptı mecbur biraz yine biberon verdim off off aç mı tam blmyrum emmedi
Arjindidar Benimde bebem 2 ay 24 gunluk ilk defa bugun meme reddi yasıyoruz 😓memedeyken aglaya aglaya helak oluyor. Ne yapabilirim 😓