Emime merhabalar, hemşirenin elbette bir bebeğe uygun bir ilac önerdiğini varsayarak konuşuyorum ki, ben olsam ilaca başlardım. Öksürrük çok rahatsızlık verici oluyprdur bebek in. Doktora görünene kadar, bu süreçte bebeği bir nebze rahatlatması iyi olacaktır ilacın.