Umutalimm 5.5 aylık bebeğime dün 5 damla bestiron demir damlası vermiştim. Bugün kakasında kırmızı noktalar gördüm. Bu durumla karşılaşan var mı acaba
Ikra1801 Umutalimm damladan kaynaklı olabiliyormuş lekeler ve kabızlık da yapabiliyormuş yalnız 7 günü geçerse kabızlığı deride kızarıklık ve döküntü olursa o zaman damlayı değiştiriyorlar ☺️
AselSisiMom Umutalimm Aynı durumu yaşadım bende kzımda. Doktorumuz başka bir damla verdi. Onu kullandık ve olmadı bir daha. Birde doktorumuz önce düşük dozla başlayıp yavaş yavaş artırarak kullanmamı önerdi.
Umutalimm FeriDeniz teşekkür ederim cevap için o damlayı değiştirmem mi gerekiyor geçici Bi durum mu acaba
Nermin_ylmz39 Biz daha yeni başladık demir ilacına ama doktorumuz uyardı bu konuda. Kırmızı noktalar olursa ilacı yarıya düşürüp 15 gün kullan dedi.
Umutalimm Nermin_ylmz39 çok fazlaydı kırmızılıklar endişelendim ben de. Kan mı yoksa demir mi acaba o kırmızılıklar