Kızlar bebeğim henüz 2,5 aylık sallanmayı şuan çok seviyor ben ana kucağı vs almamıştım şimdi mama sandalyelerinin bu sallanananları ve tekerlekli olanlarını gördüm aynı zamanda 3-4kademe yatan beşik gibi kullanılan sizce böyle bişeyde bebeğim durur mu kullanıp memnun kalanınız yada kalmayınız var mı çok kararsızım çünkü bu tür özellikli ürünler biraz pahalı değer mi sizce