Eecc 2 üst 2 alt çıkardık ama çoook zorluydu iştahsızlık ateş uyumamak ağlamak huysuzluk gerçekten çook zordu.. acaba şu 5.6. Dişlerde hemen patlar mı yoksa biraz nefes alabilecek miyim🤕
Serapdnz Eecc 4,5 aylıktan beri diş çıkartıyor şuan 9aylık oldu 8dişi var ve yenisi de geliyor hiç hız kesmeden 😩🤦♀️🤦♀️
Omertugra20 Eecc diş konusu bizi helak etti 4ncü geliyor 1 yaşında mahfolduk dün gece 1 den sabah 6 ya kadar ciyak ciyaktık . 9.ay ilk dişi çıktı her dişte böylemi olcak eyvahlar olsun
Elmass42 Eecc Canım diş tüm çocuklarda farklılık gösteriyor benim kızım 4.5 aylıkken 2 alt 2 üst çıkarttı 6 aylık yan taraflar geldi şimdi 14 aylık 17 tane dişi var eğer sizinde 4 dişi çıktıysa diğerleri arka arkaya gelir
Trilaylay Benim kızım alttan 2 tane 9 aylıkken, üstten 4 taneyide 1yaşında çıkardı şuan 14 aylık başka diş yok görünürde 🤷🏼♀️
Eecc Serapdnz oyyy umarım bizim aralıklı olur çook zor bi süreç ya kimi hiç anlamıyomuş darısı başımıza valla
muhendisanne1 Serapdnz hay maşallah benim bebeğim 1 yaşında daha yeni ilk 4 dişini çıkarıyor yavaş yavaş patladı 😅
Serapdnz Eecc valla bencede inşallah aralıklı olur zor valla yemekte yedirmiyorsun uyutamıyırsun da birde huysuzluk😒sizin kolay geçer inşallah 🙏
Eecc Omertugra20 valla bizimde 4. Tamamlandı ve 4 ünde de öyleydi uyumamalar uyusa da ağlayarak uyandı iştahsızdı huysuzdu cidden çok zor geçti o yüzden 5 6 biraz geç çıksın istiyorum yada öyle mi oluyo zaten öğrenmek istedim rabbim yardımcımız olsun valla
Omertugra20 Eecc amin 🙏 alt ikilidede zorlandık üstlerdede zorlanıyoruz üstteki biri çıktı uzadı şimdi diğeri patlamak üzere ama bu seferde üstün yanındakindede şişlik var peş peşe gelcekler heralde agzı muzluk gibi
Eecc Omertugra20 evet peşpeşe bugün baktım üstteki o yanın biri patlamış biri beyaz sizinde peş peşe olucak sanırım
gulcanemin Elmass42 masallah benim de oğlum 5 ay 15 günlük çok huzursuz geceleri yukarıda dış etleri beyazlamış acaba dış mi ckrck
Eecc Elmass42 evet kuzum bugün yine huysuz iştahsız ağladı uyumadı bakayım dedim üstte o yanın biri patlamış biride beyaz dediğin gibi peşpeşeymiş
Eecc Serapinkoo valla 1 hafta kadar canım ama bizim peşpeşe oldu 9 aylık olucak 7.ayından beri böyle hala da devam ediyo
Elmass42 Eecc Allah yardımcın olsun canım inşallah bir an önce atlatırsınız diş biraz huzursuz ediyor ama merak etme hepsi geçici
Degrmenesra Eecc kızım 10 bucuk aylıkken ilk dişini çıkardı sonrası arka arkaya geldi. Şuan 13 aylık 10 tane dişi var. Bende dişten çok çektim aşırı iştahsız oluyor bide pişik oluyodu
Eecc Degrmenesra valla bizde ateş huysuzluk iştahsızlık ağlama herşey var😂 azı dişler çok fena diyolar o zamanı düşünemiyorum onlar ne zaman çıkıyo hemen mi acaba sizin 10 olmuş ya tecrübenizi merak ettim 😊
Degrmenesra Eecc azı dişler çıkmadı daha ama arkalardan çıktı çok kötü pişik oldu birde aşırı iştahsız oldu. Bizde iştahsızlık sürekli olur normaldede iştahsız zaten alıştım artık