Hamzabh joie demişim Prego mio kullanıyorum hangisiydi diye bakınırken sizinkinide gördüm 1.200₺ diyor bir mama sandalyesine 1.200₺? Toplasan 1-2 ay duruyorlar sonra sandalyeye oturmaya özeniyorlar zaten bu 1 😀 Dünyanın en saçma olayı hangi marka olursa olsun bu koca devaaassaaa mama sandalyeleri bu 2 😀 en güzeli ikea antilop mama sandalyesi ben aslında onu alıcaktım ama oğlum çok kiloluydu sığmadı 6 aylıkken oyüzden prego almıştım şimdi letgodan satıcam artık