Merveeiboo Göğüs uçlarım emzirmekten resmen yarıldı nasıl geçer buuuu dayanamıyormmm acısına lütfen yardm edin hanmlar 😭
Neseli5 Merveeiboo geçmiş olsun öncelikle, zeytinyağını ılıtıp biraz bekletin, göğüslerinize sürün beklesin, sütyen takmayın, hava almalı emzirmeden önce hafif yıkayın öyle emzirin
Ulku_06 Merveeiboo https://www.e-bebek.com/lansinoh-lanolin-anne-gogus-ucu-kremi-40-ml-p-lsi-96166 Ben bu kremi kullanmıştım ve faydasını da gördüm. Kremi silmeden bile emzirebilirsiniz hatta. Bebeğe zararı yok. Aksine pamukçuk oluşumunu engeller demişti Dr.
Toprak_2019 Merveeiboo bepanthen plus kullanıyorum ben hemen geçiriyor tavsiye ederim emzirmeden yıkarsın çok faydası oluyor
Merveeiboo Smy16 braz fyatlıydı geçirirmi acaba dye arada kaldım cnkü yarayı gecti yarldı gbi oldu artk, 😔
Merveeiboo Ulku_06 kullandım yara olduğnda geçirmşti kullanmayı bıraknca tekrarladı dha fazlası oldu yarldı yarayıda geçti yani cocuk emdkçede iyice sey oluyor 😔
Toprak_2019 Merveeiboo inan pişman olmazsın evinde bulundur yaniklara yaralara birebir yangın bile hemen acısını alıyor geçmiş olsun
HtcByz Merveeiboo Merhabalar bizde 4 buçuk aylığız ilk haftalar emzirirken kanlar akıyordu o derece yaraydı bende lansinoh hiç bir işe yaramadı 13₺ lik göz kremi var Terramycin inanın 2 kere sürmeyle geçti antibiyotik etkisi olduğu için çabucak iyileştirdi ama sürdükten sonra yıkamadan emzirmeyin arada yara olduğu zaman yine sürüyorum tek sürme bile fayda ediyor .
Merveeiboo HtcByz yaa alıp hemen deneyeceğim inşallah geçer çok kötü acısı bile yetiyor insana 😔 emziresm gelmiyor içimden acısından dolayı 🙄
HtcByz Merveeiboo Tahmin edebiliyorum ağlayarak emziriyordum yarayken ilk başlarda bende hiç emsin istemiyordum açısından dolayı ama sabredin gerçekten o kreme dua edeceksiniz hiç gerek yok pahalı kremlere bana 90₺ lik lansinoh hiç birşey yapmazken 13₺ lik göz kreminde buldum şifayı resmen inş kurtulursunuz sizde 🐥
Sifakusu Çok zor bir durum aylarca yaşadım çok kötüydü bana tek iyi gelen antibiyotik li krem bactroban kremdi. Emzirmeden yıkamak gerek
HtcByz Taze1_annee Etrafı kesilmiş derken tam anlayamadım ama benimki de hafif yarık gibiydi emzirirken kanlar akıyordu çok şükür 2 sürmeye geçmişti aynı gün içinde ama emmeden yıkayın göğsünüzü muhakkak 🐥
Bao Merveeiboo gümüş kapağınız mutlaka olsun. Birde memenizin kahverengi halkasını bebeğinizin tam aldığından, meme ucunuzu emmediğinden emin olun. Bu sorun hep meme ucunun emilmesi yüzünden oluyor.