Bebeğim 4 ayından beri sadece 300 gram aldı bu son 1 aydır hiç almadı 7 ay 10 günlük ek gıdaya ilk sıcak başladı şimdi hiç bişi yemiyor zorla 1 kaşık sütüm zaten doyurmaz hergün aynı şeyleri yaşamaktan piskolojim bozuldu ve bende kilo vermeye başladım stresten yemek yiyemiyorum bu kısır döngünün içindeyim aylardır, blw yöntemi yapacağım ama ondada 1.2 lokma anca yiyor çıldırmak üzereyim şuan 8 kilo boyu 72 cm d vitamini ve kan ilacı kullanıyorum doktor zinco yazdı ama oda fayda vermedi sizce başka bi özel doktor a gidip kan tahlili yaptırmalımıyım ayrıca başka ne givi yöntemler denemeliyim yemesi için