Mavsnz06 5,5 aylıkken koydum şimdi 6,5 aylık başlarda ilerleyemiyodu 1 haftadır koridorda koşarak gidiyo bence yürüteç sayesinde erken yürüyecek.günlük yarım saati geçirmemeye çalışıyorum ara ara koyuyorum herşeyden sıkılıyo yürüyünce biraz oyalanıyo mutlu oluyo en azından