Asramira cok fazla mama kavanozum yok ama aldıklarımı salca kavanozu yapıyorum. salcamı kavanozlara bölüştürüp buzluga atıyorum kücük kavanozlarda. salcalar cok cabuk beyaz küf olustugu icin kavanozları da degerlendirmek icin böyle kullanıyorum. Kapaklarda sorun yasamadım.