Arkadaşlar bu zamana kadar kremler ve kantaron yağı denedim ama yarıklar hala geçmedi ve acı çekerek emziriyorum. Göğüs alıştıkça geçer sandım sabrettim ama Yok geçmiyor. Bu arada yara değil benimkisi yarık böyle kesik kesik gibi. Hiç yaşayan ve çözümünü bulan var mı ? Sağıp vermeyi denedim ama sanırım göğüs ucum hassas olduğundan makineyi düşük ayarda çalıştırmama rağmen o da yarığı tetikliyor