Prensescik bi akşam aşırı derecede fıstık yemiştim süt olsun diye ertesi gün öğleden sonra bebeğimin vücudunda buna benzer isilik gibi döküntüler oldu. Kıyafetleri iyi mi durulanmadı dedim sıcaktan mı oldu dedim sonra yediğim fıstık aklıma geldi. Yemeyi bıraktım bebeğimde düzeldi anne sütü alıyorsa sizin yediğiniz bişey dokunmuş olabilir.