Prensessannemm Kizlar şuan dolaplariniz kaç derecede ben Altus buzdolabı kullanıyorm şuan iki derece olarak gosteriyo ama buzlugumdaki herşeyin buzu çözülmüş .Şuan kaç derece olmalı
elifiii Prensessannemm buzluk -18 olmalı en az. buzdolabı ici de 4 derece. cözülme varsa buzdolabı calısmıyordur. servisi arayın öutlaka.
Bitikmomi Prensessannemm buzluğum -18 de buzdolabı kısmı şuan 2 de havalar az daha serinlesin 4 e alıcam
birtutamsac Prensessannemm yok canım servis kurarken ayarını değiştirme dedi bende hep o ayarda kullanıyorum 2,5 yıldır bi sorun olmadı