Raniaknsz Oğluma bebalac gold alıyorum geçen gün mama yaparken fark ettim içinde kurt vardı ve canlıydı acaba tarihimi geçmişti hiçte bakmadım kutunun dışına o mamayı kullanmıyorum şuan başka aldım onu da eleyip veriyorum bir zararı olmaz dimi bu şekilde 🙄
Hamza_vefa Bacım kurt varsa yumurtalarını illa bırakmıştır sen komple at onu ne elemesi tehlikeye atma bebelac sayfasına keşke resim çekip de atsaydın ya da mail yazsaydın
Raniaknsz Hamza_vefa yok o kurt çıkan mamayı vermiyorum yeni aldığım mamayı eleyip veriyorum eleyince mamada bir sıkıntı olur mu demek istedim
Raniaknsz Hamza_vefa mamanın kutusunu saklamıyorum ki mamayı koymak için kavonaz gibi saklama kabı aldım ona boşaltıyorum direk mamayı kutusu dursaydı gönderecektim böyle olunca kabul etmezler diye attım kurtu
-Gizem- Raniaknsz eleyince sıkıntı olmaz toz zaten. İlk kez duydum mamanın kurtlandığını 😰 mutfakta durmasın yemek buharından falan da olmuş olabilir belki
Raniaknsz limonlukarpuzzz kurtu da attım mamanın kutusunuda saklamıyorum saklama kabına döküyorum mamayı böyle olunca yine kabul ederler mi
Sunlight Raniaknsz plastik de olsa cam da olsa mama için uygun bi saklama biçimi değil uyguladığınız yöntem. Çok yüksek ihtimalle kurtlanma sebebi o. Mamayı kendi poşetinde veya kutusunda saklayın. O poşetlerin ve kutuların özelliği mamayı bozmadan nemlendirmeden saklaması
limonlukarpuzzz Raniaknsz bilmiyorum a saklama kabinda saklamak çok sağlikli değil kurt ondanda olmuş olabilir.sicaga maruz kalmista olabilir.. Mama kutularinin iyi bir ozelliği sicagi sogugu rutubeti almamalati içine bemce en kisa zamanda bir mama kutusu temin edin kendinize..