Tuceeee Bayanlar istanbulda yaşıyorum evde petekler 40 da yanıyor.Ben pijama altına kilotlu çorap ve çorap giydiriyorum.Fazla mı kilotlu çorap acaba ?
Reyna Tuceeee evet fazla ben kar varken bile dışarı çıkarken giydiriyordum sadece. bacağı sardığı içinde zararlı o kadar uzun süre durması
Eminos Tuceeee evin icinde giydirmeyin disari cikarken giydirin kulotlu corabi gerekirse 2 pantolon giydirin
Umaybebek Tuceeee evet biraz fazla tulum alın isterseniz ikinci elleri gayet makul fiyatlara satılıyor. Aklınız da kalmamış olur.
Alpbeybi Tuceeee benim de 4 aylık İstanbul’dayız, ev 23 derece petekleri yakmıyorum daha. Ben çorap bile giydirmiyorum çoğu zaman. Eller ayaklar çıplak olması çok önemli. Kilotlu çorap hiç almadım bile bilmiyorum bana fazla geldi
elifiii Tuceeee kulotlu corap gerek yok. onların kan dolasım hızı bizden fazla oldugu icin cabuk ısınırlar. Ev ici 21-22 olsa kafi.
Noname21 Tuceeee bej sadece elbisenin altına giydiririm kışın. Evde gerek yok ayrica ben giydiğimde bile aşırı rahatsiz oluyorum çocuklarda oluyordur. Pişik falan olur rahat şeyler giydirin.
Selma-aygun37 Tuceeee benim 50 de yanıyor şuan banyosunu yaptırınca giydiriyorum pijama altına bı külotlu çorap yatırıyorum kankinca çıkarıyorum sadece çorap ve pijama giydiriyorum