Benim oğlumda 2 ay 14 günlük. Kucağımda sürekli uyurken emmek istiyor. Tam dalıyor diyorum ağzını arıyor. Eğer meme vermezsem gözünü açıyor. Uykusu bölünmesin diye veriyorum. Böyle böyle iki üç saat kucağımda. Keyif yapıyor beyim 😂hiçbir iş yapamıyorum. Yatağına koyunca uyanıyor çoğu zaman 🙄